17 July, 2012

Femei la volan = Pericol Total !

Astazi m-am intalnit cu o domnisoara la volan ! 



Dupa ce ca venea ca vita la papasoi, cand o vazut ca insist sa traversez si imi folosesc dreptul de a traversa pe trecerea de pietoni a pus o frana de io fost rau si sa mai si enervat pe deasupra

Eu ca si pieton aveam tot dreptul sa traversez, desi ea credea ca daca semaforul este stins eu nu mai am nici un drept.

Lucrul elementar care se invata la primele cursuri de la Scoala de Soferi nu de soferite


Ordinea Respectarii semnelor de circulatie !


1. Semnalele Politistului 
     Daca acesta iti face semn sa treci iar semaforul este pe rosu esti obligat sa treci iar daca iti face semn sa     opresti desi semaforul e verde tu trebuie sa opresti.

2. Semnalele Luminoase 
    Aici se incadreaza semafoarele
 
3. Semnele de Circulatie 
    In cazul meu aveam semafor dar semaforul nu functiona si semnul de trecere de pietoni
    Eu aveam dreptul sa trec strada in orice moment iar soferii sa respecte semnificatia Semnului de circulatie


Pitipoancele la volan trebuie si ar trebui sa invete ca un eveniment cu victime te poate trimite la Puscarie, Te poate obliga si la plata unor daune care nu si le prea pot permite.






No comments: